Selvbetjening

Patientportalen er din selvbetjeningsportal

Vi tilbyder følgende via vores egen selvbetjeningsportal Patientportalen.
Når du er logget på Patientportalen kan du forny din recept, skrive til lægen eller bestille en tid.

VIGTIGT:

Finder du IKKE en valgmulighed til det, du måtte ønske at bestille tid til, bedes du ringe til os. Du må IKKE bare vælge en anden mulighed og overskrive med den ønskede undersøgelse, vigtigt!

Du må IKKE bestille tid via e-portalen til: Samtaler vedrørende STRESS, ANGST, DEPRESSION samt ATTESTER samt AKUT opstået alvorlig sygdom. Du bedes ringe til os herom.

  • E-Receptfornyelse
    Du kan forny din faste medicin - dog ikke vanedannende medicin. Hvis dine faste ordinationer ikke er tilgængelige, kontakt venligst sekretæren telefonisk. Venligst læs punktet vedrørende medicin herunder.

  • E-konsultation
    Du kan skrive spørgsmål til lægen, f.eks. blodprøvesvar. E-konsultation er IKKE til medicin- og tidsbestilling samt akutte henvendelser.

  • E-Tidsbestilling 
    Er beregnet til IKKE-akutte henvendelser. Vedr. akutte tider bedes du kontakte sekretæren telefonisk. 

Du har også mulighed for at benytte en anden selvbetjeningsportal, appen Min Læge som giver dig de samme muligheder.

 

MEDICIN:

Vi opretter gerne recepter på  alt din faste medicin til et år frem.

Du skal blot kontkte et apotek for udlevering af din medicin.

Er du i tvivl, om du har recepter, beder vi dig se status på Sundhed.dk eller Min Læge app.

Du kan også kontakte apoteket for status og skal derfor IKKE kontakte lægehuset for at høre, om du har aktive recepter
 


Vejledning til Patientportalen

Log ind